2019. áprilisában volt szerencsém egy szuper DM Beauty workshopon részt venni, a DM nyereményjátékának köszönhetően.
A rendezvény a budapesti Extrában került megrendezésre, az est műsorvezetői Takács Nóra és Henry Kettner voltak.
Egy új márka bemutatására is sor került a programok között -a SEINZ: arc-, hajápolási termékek és tusfürdőket mutatott be , a csomagolás 97%-ban újrahasznosított, valamint vegán.
Nagyon finom ételek, welcome drink és goody bag várta a vendégeket és a beauty bloggereket.
Az esemény helyszínén több állomáson lehetett a tavaszi újdonságokkal, termékekkel megismerkedni, kipróbálni őket: Alverde, Airwick, Biobaza, Garnier, Kneipp, L’Oréal, Nivea, Palmolive, Rexona, trend IT UP, Yope, és Veet.
Az egyik kedvencem a Nivea standja volt, ahol kézműveskedni lehetett, én egy szív alakú kis ékszertartót készítettem.
A L’oreál bemutatója is izgalmas volt a Rouge Signature mattító folyékony rúzst (116 Explore árnyalat) tudtam kipróbálni, valamint egy Andy Warhol stílusú fotót is készítettek rólam
A legjobban a Biobaza prezentációja fogott meg, a termékek is lenyűgözőek, alig várom a nyarat, hogy kipróbáljam őket.
A Rexona standjánál biciklizés közben „állítottam elő” áramot és így készítettem el a banán-turmixomat:)
A Palmolive pedig egy váll-, nyak-és hátmasszázs keretében frissítette fel az elfáradt izmaimat.
Egy felejthetetlen élménnyel és szuper termékekkel tértem haza, köszönöm a DM-nek, hogy részt vehettem az eseményen!:)